martes, 9 de febrero de 2010

Ausencia da profesora.

Máñá, mércores, non estarei á hora da clase. Dado que sabedes que non me gusta perder tempo, déixovos aquí tarefas para aproveitar a hora:
- Pxna.153 ex.2: rematalo.
- Pxna. 154, ex. 5, a),b), e)
- Pxna. 163, ex. 6, e)
- Pxna. 171, ex.7, a)d)

Caribdis:
Ó longo da mañá chegarei e xa falamos de como nos organizamos para a tarde.
Se por o que fose non nos vemos, quedamos ás 16 h. na entrada do aparcamento do IES Blanco Amor -éntrase pola Avda. de Marín, a rúa que vai dende a Estación do Ferrocarril á ponte Nova-.
Levade os libros que vos pareza, incluídos os de texto -latín e grego-. Eu xa levo os da biblioteca.
E mantede a calma, eu confío en vós.

2 comentarios:

Gabriel dijo...

So hai un problema NOS NON CONFIAMOS EN NOS MESMOS !!! Veras como me poño nervioso e non dou unha .

Iago dijo...

Jo,que día máis oportuno para faltar!
Os libros que quero levar eu, pódochos dar no instituto para que os leves ti? Sabes sobre que hora chegarás? Para poder falar contigo antes. Eeee... unha cousiña máis, os nosos pais non creo que nos poidan levar, e a Ana de latín ofreceuse para levarnos, pero dixo que quería falar contigo. E nada máis, a ver se nos damos visto mañá porque senón si que vai ser un caos... E o Gabriel mellor que non se desespere tanto!